søndag 6. mai 2007

What to do...ein kveld på Gjennestad



Spøkeleseskladden??





NEI....
Kristine og Sigrid=)









I går kveld/natt, fant eg og Sigrid ut at vi ikkje ville legge oss...Vertfall ikkje på rommene våre. Så vi gikk på leit etter ein anna plass å sove... Vi sto lenge å lurte på om vi sku legge oss i videorommet, men vi fant ut at det va litt for sentralt... Tilslutt stod det mellom loftet og kjelleren.. Eg syns begge alternativene var ganske skumle, og nektet... Men det kunne jo ikkje skade å bare gå og se... Så vi tuslet ned i kjelleren.. og vi gikk og gikk, og gikk...heilt til vi endte opp i guttegarderoben, der fant Sigrid ein rull med bossposer. Og tenkte at det hadde vert morro å skremme dei som spillte volleyball i gymsalen, som ligger rett over garderobene.

Eg va litt skeptisk og trudde ikkje dei kom til å nli så skremt av to boss poser som kom hoppande fram fra guttegarderoben.Men once again overtalte Sigrid meg til å bli med=)
Vi hadde to poser kver, ein med hull til beina og ein over hodet med hull til øynene.
Så listet vi oss opp trappen, og bestemte oss for å bare springe gjennom gymsalen uten å sei nokke som helst...
Og vi sprang...tvers i gjennom gymsalen... Men det vi ikkje hadde regna med var at dei kom springane etter oss...
Så vi løp å gjemte oss på ein dass langt nere i kjelleren. Og der ble vi sittande og holde på å le oss i hjel, mens dei andre spang fram og tilbake for å finne oss.
Vi satt der lenge før vi turte å gå ut. Også lista vi oss opp, og på vegen måtte vi skynde oss inn på eitt bøttekott fordi vi trudde vi hørte nokken som kom...(det va ganske skummeltkjekt)
Endelig trygge oppe på rommet mitt, fant vi ut at vi kunne ikkje bare gi oss sånn uten videre. Så vi bestemte oss for å klatre opp på taket utenfor gymsalen. Så satt vi der og såg inn på dei. Og vi hørte det meste av det dei sa... Og dei vart visst ganske skremt ja=)





Utsikt fra taket utenfor gymsalen



2 kommentarer:

-Ida- sa...

Hehe....ja whattudu....
heiane meg kor kreativ du e=)sjølv har eg ikkje forsøkt å springe gjennom ein volleyballtrening i bossposer, men etter å ha lest dette høyres det ut til å være verdt eit forsøk;)
glede meg te du kjem heim snuppo, då kan me gjere russeknuter i lag=)

Kristine sa...

takk du=) det va ikkje eg som kom på det då...det va nok sigrid...ja vi har gjort mykje sprell..og meir ska da bli når eg kjem heim=)
juhujuhu=)
(bossposespringinggjenneomvolleyballtrening anbefales)