måndag 14. mai 2007

BEST BAK RATTET...eller,kanskje ikkje...

Eg og pappen var på kjøre tur i Haldorsen familiens sølvgrå peugot 406...
Og i knarvik dro eg til med ein så godt som perfekt parkering, heilt midt i mellom dei kvite stripane. Eg vart reint imprignert av meg sjølv... så stolt...Og då trudde jo Kristine at ho va kongen på vegen=) Så ho sveiva seg galant ut igjen frå parkeringen og alt såg storslagent ut... Heilt til ho prøvde å komma seg ut på den bitte lille veien.. Det viste seg å ikkje vere så lett. Sjøl kongen på vegen presterte å kubbe minst fire ganger før ho tilslutt klarte hompa seg ut i 30 sona...
GURI så pinli...Pappen lurte på ka eg dreiv med...ikkje veit eg... Det va vel Ein dar oppe som prøvde å jekka meg ner nokken hakk tenker eg...
Takk Du...trur eg trengte det=)

3 kommentarer:

siven sa...

halla du... så konge at du greide og parkere så bra då! eg syns du e flink:) Gjer isje noke om du hompa deg ut att i vegen!! da gjer alle... til og med meg! hihi...
men var nok ein der oppe som prøvde og jekka deg ned ja... jaja hk so e da... syns du e tøff eg! :)

Kristine sa...

hehe...takk du...da va godt å høyra at sjølv proffe sjåfører hompar litt dei og;)
du e go du smokie

-Ida- sa...

nei kubbing e nåke alle gjer ein gang i blandt...kremt...vi berre like ikkje å snakke om det;)hehe, men utrulig tidig å høyre om når du fortel likevell=) hehe. Eg kubba faktisk i dag i 30sonen i åsane...heiane meg...men eg kom meg raskt...håpe ingen la merke til det