onsdag 18. april 2007

GURI SÅ PINLI

Vi fikk russekortene våre i går, og det va kjempe stas... Va faktisk sånn cirka fornøyd med mitt. Men når eg såg litt nermare så oppdaga eg at det sto russ 2006! istede for 2007! OH NO... då vart eg litt flau på mine vegne....
Du sjønnar... Fristen for å skrive kortet ferdi var før jul ein gang, det va jo i 2006... Og lille Kristine tenkte jo ikkje at det va blitt 2007 når ho va russ...
Hadde egentli tenkt å holde det hemmelig i håp om at ingen skulle legge merke til det... Men Lisbeth kokk avslørte meg=(
jaja...sånn kan det gikk...

2 kommentarer:

-Ida- sa...

hehe, skjønneduja....
dette var jo litt av eit "åånaaaii"
men du? eg trur det går kjempe fint;)du kan jo gå øve alle 400 korta med tusj=) eller bare la være;) men du.....eg får ikkje til å legge til deg på bloggen min, korleis gjer ein det?

Kristine sa...

hehe..ja det va veldi "åånaaaii"=)
har tenkt på tusjn, men det fuka dårli;) satse beinhart på at det går bra uten...
Du bare lager ein til sånn link liste på sio...(vanskeli å forklare..)