søndag 20. mai 2007

RUSS NO MORE

jess...då e altså russetiden over. det har vore ein storslått tid...
først som "isolertruss" på fantastiske gjennestad... der vi fekk gjort masse rare ting, men utdelingen av russe kort va da dårligt med...
Men forrige fredag då eg kom heimatt til arna vart da fart i sakene=) men eg har still masse kort igjen...konge...
Eg har jo som dei fleste andre russ og prestert å ta ein del russeknuter...
eg har:

- bada før 1. april

- deltatt i utkledningsuken på gjennestad

- stjelt ein pult fra klasserom med undervisning

- vert våken i 24+ litt til

- sittet i eit tre ein ein time før skulestart
(eg ska love deg, det va litt av eit prosjekt å få meg opp i det der treet...)

- gått fra gjennestad til tøsnberg

- sittet under pulten ein skuletime

- sittet med fingen i øret ein skuletime

- 5 russ oppå ein "ferskis" (stakkars)

- fri til ein ferskis

- kysse ein politimann

- 20 spensthopp på eit overgangsfelt

- putte ein femmer i kløften på ein eller an
- synge hjulene på bussen, på bussen (alle vers)

- to pakker hubbabubba i kjeften i ein skuletime...(hosj)

- spist halverussekortet til ein i russestyret

- 6 kinder egg på 10 min...

- 1 pose marchmellows på eit kvarter..(kossen skriver eg mar"sh"mellow...hmm)

- sette rød L på ein lærars bil

- gå med fisk i bånd fra farmand til bryggen og spørre etter dyrlege...
- 6 bamsemums på ett minutt

- stå i ein rundkjøring med eitt skilt der det står tut og vi danser...


TUT og vi DANSER



- drikke 0,33 liter cola med to tamponger i munnen...

også gjorde eg eit tappert forsøk på å putte ein pose knott i munnen... men eg e visst ikkje så svær i kjeften som eg trudde;)



ready steady.... gogogo...

Ingen kommentarer: