tysdag 12. juni 2007

TUT OG KJØR


heiane meg... det har vert dårlig med oppdatering i supperådet for tiden... men no kjem da...
snart...
Eg e endelig med eksamen, der vi fekk i oppgåve å lage brudebukett. Eg lagde den du ser på bilde=) det e ein slags muffe med heng... vi fekk tre dager på oss til skissing, planlegging og utføring... og ein dag til skriftlig del... eg veit ikkje om eg e heilt fornøgd, men eg trur da gjekk nett grett=)
Også har da jo vert strålandeveldignestenforvarmtvær, så da har blitt nokken turar på beachen innimellom pakking, vasking og susing...
for no e da berre to og ein halv dag igjen til eg reiser frå fantastiske gjennestad... Og det vert så trist at eg nesten ikkje tør å tenke på det ein gang...

Vi var på avslutnings tur med klassen til tusenfryd i går... Det va det artigaste eg har vert med på på lenge!!!
Kristine tok bergådalbane for første gang, å det vaaaaaaaaaaaaaaaaa så konge!!!!!
Vi tok den nyaste og mest "spektakulære" bergådalbanen i tusenfryd... SpeedMonster=) fem ganger på rad... hosj...det e det råaste eg har prøvd...vi vart skutt ut, fra 0-90 på to sekund!! 6000 hk, det va bare FOFF også va vi i gang... vi va vektløs 7 gangar og oppned i sånn loop ting 3 gangar... heiane meg... dit ska eg igjen=)

2 kommentarer:

-Ida- sa...

godagen du! ja det har vore lite aktivitet i supperådet men du kjem jo sterkt tebage du ja-ehm!
speedmonster høyrtes grusom ut, første eg tenkte på var eit monster på speed, men ser jo at det kanskje ikkje var heilt det dei meinte med namnet...men ein veit jo aldri;) bra du koste deg=) glede meg te du kjem heim i helga=)

siven sa...

halla! Speedmonster høres jo ganske så konge ut då! kanskje eg må prøve sånn ein gong og eg og... feiger heilt sikkert ut.. hehe.. .
Kjekt du koste deg vettu! Glæde meg til du kjem heim i helga ja!! blir kos da! :)