fredag 2. november 2007

HEIII igjen du

jadda...ka va det eg sa...Brann vart seriemester!! hujja... Heile bergen ser rødt vettu...Konge det=)

eg tenkte det va på tide med en liten oppdatering igjen eg... Siden Siven og Ida låg eitt hakk foran meg lissom;) flinke dåke...
menne...

eg va på besøk hos gjennestad forrige helg=)
det va kjempe kos å sjå alle dei flotte, koslige, sjønne folka der igjen=)
eg savne dei veldiveldi masse... men da e no kjekt å vera tilbage i gode gamle arna og;)

ehmehmehm....
suttn fettling og...hehe..no har eg glømt alt eg hadde tenkt å blogge...
hadde masse på listen i hodet mitt i sted...
øøøøø....jaja.... sånn kan det gikk...
eg kan no fortella litt om dagen då vertfall=)

eg og siven har jo begynnt å bli skikkeli sporti.
og i dag spillte vi scuash....skuasj...nei,,,scwash...nei... vi e blitt ganske flinke etter kvert asså;)...
ehm. men iidag gjekk da ikkje så godt...

for det første satt det to flinke skvash folk utenfor og såg på oss i begynnelsen...(det e jo glassvegger vettu) og det va jo litt guri så pinli...
også dunka Siv albuen sin i veggen,(aoo)
også kom det ein ny mann som sto utenfor glassveggen og tøya ut mens han lo av oss
(det e ikkje tull ein gang,)
Også presterte Siven å deise den lille svarte ballen midt i fleisen på meg...
( det va ikkje vondt asså) da vart ikkje blåveis Siv!=)
og på toppen av all grusomheten tampe eg! (ka e det for nokke tull=)
Men det va veldi kjekt asså...hehe...vi holdt på å le oss i hel....

jatta... me bloggast du`m ja`m

1 kommentar:

-Ida- sa...

hehe, sjef! kjenne eg savne dåke begge to nåkke heilt hinsides no!! Da e ikkje måte på kor sportie dåke e gått hen og blitt mens eg e vekke. Blir hardt å vera meg i lag med dåke når eg kjem heim;) Dunking av alboge og ball i trynet e ikkje nåke særleg. Håpe da kjem seg;) miss ju kjempe!! og by the way...han lo nok berre fordi han var missunneleg!! masseklemma