tysdag 25. september 2007

HEIA BRANN!!

(kremt)
ehmøhjam...Når det gjelder fotball så veit eg at eg stortsett ikkje veit ka eg snakker om... Mine kunnskaper stopper liksom der med offside, den kan eg=)
Men eg veit at Brann vant 4-0 over Odd Grendland på...va det søndag...ehmjam...
Og eg veit jo selfølgelig at det e bra!
Eg trur og at eg veit at Brann kjem til å vinna serien i år... (som i nittnsækstitre) men eg sjønnar ikkje koffor vi ska "le av alle bøndar i vårt land" mens vi vinner...
Eg har ingenting i mot bønder... Bønder e jo bra... eller hur?

3 kommentarer:

Pusur88 sa...

Hehe, nei akkurat det med bønder, har ikkje engang eg skjønt. Men eg innbiller meg at bøndene i dette tilfellet kanskje dreier som og om lsk, rbk, osv. Eg vet ikkje helt, men bra observert, det skal faktisk godt gjøres at de taper serien nå.
Klem.

siven sa...

halla... bønder er konge ja så eg skjønner ikke helt koffor vi skal le av de eg heller! men kanskje det dreier seg om nåke andre lag... Ikkje godt og sei du...
men men er tragisk hvis de mister gullet i serien nå hvertfall! Håper de banker lillestrøm gul og blå på søndag! Me snx....
klem klem

-Ida- sa...

i all verden.... eg synes lite om at vi skal le av bøndene... ka for en gammeldags holdning e dette? kanskje sangen bør moderniserest?