måndag 18. juni 2007

Leik og Mojjo på Ådnamarka Skulee

Jess då va da so at Kristine has returned to vidunderlige Arna=)
På søndag kveld satte eg og Siven oss i Evensen familien sin fantastiske berlingo, og mens vi venta på ida tok vi turen til Ådnamarka skule der smokien jobbar...
Og no har da seg sånn at på ådnamarkaskule har dei nokken fasinerande rare dissar, som eg bare MÅTTE prøve...
Så møtte vi Ida på Tex'n og tok ho og søta balenoen med oss, ho måtte og få sjå desse fantastiske dissene...



se då: det e disse med dekk på! og dekket e feil vei... merkfundigt...men konge, det funkar jo=)








Etter å ha boltra oss i disse stativet tok vi turen til en klatre dings...den va ganske tøff;) men siven kom seg ikkje opp...haha=)















Vi prøvde oss og på ein an klatre dings som tilsynelatande e ufattelig tung og komplisert...eg datt rett og slett ned... Merkeli...eg klarte det jo når eg va liten...













Også måtte vi jo ha med rutsjebanen=) den e allti like konge;P











2 kommentarer:

Pusur88 sa...

Hehe, Konge No har eg og begynt med blogg forresten.

siven sa...

lek og moro e konge på ådnamarka! åå kjem til og savne den plassen ja.. kanskje me må gjere da oftere.. reise opp der og dissa for da er nåken fantastiske disser dei har!!!
Og rutsjebana er jo ein slager, men den klatredingsen syns eg ingeting om... hehe