tysdag 8. januar 2008

Godt Nytt År=)

sorry mac... eg e reint flau alså... lenge siden sist=)
så no e da på tide med ei kraftig oppdatering.
Julen e øve. for lenge siden. Og eg syns det e litt trist... eg liike jul! Og eg liike at Ida e heima=)
Da e litt for tomt i stovo no når julatreet e tatt ner...
Men dont worry be happy snappy=)
Me ska snart på impuls! da verte storveis=)hujja.
Eg og Siven ska ta kystbussen nerøve, eg trur kystbussen e dødskosli=)
Også ska me bu på da stora hotellet.... hujja.
Med goooooood frukost... hujja.
Eg like frukost.... Frukost e kosli...
Også kjem Ida! hujja.
Då ska me prata sørlansk igjen, ikkje sant...
"go' klumben m'jam"

Også har eg tatt lappen!
da e så kjekt!! det e eit heilt anna LIV! hujja.
What a feeling lissom...

Men no må kristine gjera lærling leksena sine....
ME talast=)

3 kommentarer:

siven sa...

impuls blir konge!!! og frukost på hotell e dødsgodt! jaaaa!!!
kystbussen e sikkert kjempekosli ja så det blir knall :)

Grattis med lappen ein gong til! er eit heilt nytt liv med lappen ja! konge:)

Pusur88 sa...

Impuls blir konge!!!
Grattullerer med lappen!
Kan ikk huske å ha fått med det
med meg, eller jo kanskje.
Når skal dere ta kystbussen da?
Jeg har ikke helt bestemt
hvilket middel jeg skaø bruke enda.

-Ida- sa...

Hei Kristinemor=) eg heier på deg! Oppdatering var nødvendig her jam.. Hehe, husker så himla godt turen opp te stavanger i fjor;) det var stas...blir sikkert like bra i år=)