måndag 24. mai 2010

Bye, bye rom 114....

....
Ja, da har da seg sånn at vi går mot slutten her på Fjelltun....
Og då må da pakkast, vi er ikkje helt ferdig før om to uker egentlig. Men vi skal på turneé den siste uken. Derfor må vi vaske ut av rommene før fredag som kommer...
Og eg har brukt pinsen til å pakke ned rommet mitt... Men eg e endå ikkje ferdig...
Du vil altså ikkje tru kor mykje ting ein kan få plass til på eitt lite rom...
Eg e vertfall sjokkert...eller eg burde kansje vere det. Men eg veit jo av erfaring at det dukker opp vanvittig mykje rare ting når ein skal flytta...
Men det tar jo aldri slutt på ting, og kler og sko.... eg e nesten flau.... Men, men....
Her ser du korleis gangen ser ut, etter ein helg med pakking...
Dette er bare ein del av mine og Ragnhild sine ting...
Og sånn ser rommet mitt ut akkurat no... Og eg sitt her og skriv berre for at eg ikkje veit heilt kordan eg skal gripe resten fatt...

Det e ganske tomt...Men alikevel så mange ting igjen...

Men da har vore mykje koseligare her altså....
Sånn såg da ut (etter ein ryddings så klart):



Takk for no...eg må pakka vidare...ugg...
Hadet rom nr 114.... Det var fint så lenge det varte....
....
Sal 32.8 Jeg vil lære deg og vise deg den veien du skal gå.
Jeg lar mitt øye hvile på deg og gir deg råd.
....

2 kommentarer:

SolveigsStilleStunder sa...

Huff.., så trist det såg ut hos deg etter at du har pakka. At du har mykje ting er eg igru8nn ikkje stort overraska over. Slik går det nemlig til når ein skal gjere det heimekoslig.
No gler me oss til at du kjem heim igjen. Til og med Belberten er klar for litt mer liv i huset når andre er ute.
Klem Klem Sol..

Tone sa...

Får vi plass til alt i bilen + tilhengeren, tror du?

For ikke å snakke om: Hvor skal vi gjøre av alt når vi kommer hjem med det - en uke før du kommer etter selv?

Ja,ja - det må vel bli en råd med det.
Blir kjekt å få deg hjem igjen:)