tysdag 3. juli 2007

Pus'n min



Endelig fekk eg mammen og pappen til å innsjå at å skaffe seg katt e lurt...Så no på søndag va eg og bror'n ute i fyllingsdalen og henta ein sjønn liten, 10 uker gammel spirrevipp på fire bein=) så no e da liv i Kjelånæ...
Aner ikkje ka han ska heite enno, det e mange meiningar i ein familie på fem. Eg stemmer for Viggo, mens Solveig vil han ska heite Prins eller Romeo...(æsj) Eg skasje ha nokke klyse katt... Øystein syns Tor eller Heimdal, og mamma tenker Noah eller Moses... ehmja... det ska visst ikkje vera enkelt nei...

Ellers har eg nett begynt som delvis lærling på blomster galleriet. (blomsterbutikken i kjelleren i galleriet, der med lerøy mat=) Det e jo så som så. Skulle gjedna heller hatt ferie men, so e no da. Da e no grett;)

(forresten trur eg ikkje eg gidd å fullføre Gressmann prosjektet, stunt i dass altså=)

So e da Roma i kveld med ein gjeng frå tensing. Og eg e klar for putekrig korti som helst asså Ida=) kjør på!

4 kommentarer:

Pusur88 sa...

Skjønn pus

-Ida- sa...

fiiiiin=) nååå...
eg e heilt enig i at pusen ikkje kan ha nåkke pysenavn.... katter e undervurdert...de e jo heise blodtørstige...ska sjå laien når han e ute på jakt...de e faktisk ganske tøffe;) eg stemmer for viggo!!

Marie Bortheim sa...

Eg og stemmer for Viggo=) det er viktig med matcho namn på katten.. ellers risikerer du at den snart går rundt med rød sløyfe rundt halsen!!

Kristine sa...

TAKK for at nokken endeli forstår meg!=) kattar e døds tøffe... fysjom, katt med rød sløyfe e lite sjarmerande...